CARTOFI NOI GRATINATI ,UMPLUTI CU BRANZA DE VACI SI MARAR

mal
 Daca am cartofi si branza sunt fericita....carnea poate sa mai astepte :))
Imi place la nebunie combinatia , in consecinta gatesc cartofi cu branza in diverse forme de cate ori am ocazia.
Zilele trecute am facut cartofi umpluti cu branza proaspata de vaci (dulce ) si marar, pe care i-am gratinat la cuptor.
E foarte simplu de preparat acest fel:)...practic te joci facandu-i:)( pe ai nostri i-a facut fiica mea Andreea  )
Haideti sa va spun metoda :
Mai intai cartofii ( eu am folosit cartofi noi ) se spala bine -bine si se fierb in apa sarata . Se verifica cu lama unui cutit.... daca intra cu usurinta in cartofi , acestia sunt fierti.
Se racoresc cu apa rece  apoi  se taie jumatati.
Cu o lingura se indeparteaza  din miezul cartofilor, insa cu grija deoarece trebuie sa ramana  suficient miez si pe coaja .
Resturile  de miez rezultate se amesteca cu branza de vaci ....marar tocat , sare si oua pentru a lega compozitia.
Cu acest amestec se umplu la loc cartofii, se ung din belsug cu unt la temperatura camerei, apoi se introduc la cuptor.
Se coc cca 20-25 minute la 190*...sau pana se rumenesc. :)

 Se pot servi alaturi de sosuri ........sau salate .......ca atare , sau chiar ca garnitura langa alte preparate .
Noi i-am servit cu salata de castraveti, preparata cu sos de iaurt si usturoi., care se face la  fel de simplu:
am taiat castravetii  si usturoiul rondele , iaurtul l-am batut cu sare , apoi le-am amestecat toate impreuna.
Dupa 5 minute de odihna  era deja pe farfurie  :)


 Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :