CARTOFI NOI PANE

mal
 Nu exista primavara-vara  in care sa nu prepar cartofii in acest fel ....si anume pane .:D
Imi plac extraordinar de mult . E o placere  care se tine scai de mine inca din copilarie.:))
Mama ne facea cand eram copii, saptamanal. Asteptam cu sufletul la gura sa apara cartofii noi (  in copilarie ne bucuram de ei doar pe la sfarsitul lui iulie- inceputul lui august ) sa ni-i poata prepara. :)
Ii molfaiam pe nerasuflate :))...
Ne mai facea uneori si din cei vechi pe care ii fierbea in coaja, insa nu aveau savoarea si dulceata celor noi aparuti .
Iata cum se prepara acesti minunati cartofi pane , care pot fi serviti in 1001 de feluri :))  :
se curata cartofii noi de pielita (coaja ) si se taie rondele care se presata cu sare si se lasa se se odihneasca 10-15 ' .
Apoi procedeul este acelasi ca la alte produse facute pane : bucatelele de cartofi se dau prin faina- ou batut cu putina sare  si se prajesc in baie de ulei incins.
Se scot pe prosop de hartie ca sa se scurga de surplusul de ulei.
Asa cum am spus pot fi serviti in 1001 de feluri.... ca atare, drept garnitura langa ce va place sau dupa multele voastre preferinte cu sosuri ....salate....etc . :)

Pe linga cartofii pane, eu  am mai facut si cateva minisnitele din piept de pui:
Pentru minisnitele am feliat pieptul de pui , l-am pudrat cu vegeta, boia  si piper si l-am lasat acoperit la temperatura camerei o jumatate de ora. Apoi l-am dat prin faina si ou si l-am prajit usor (nu trebuie sa se arda, astfel devine tare , carnea pierzandu-si toare sucurile ) in baie de ulei.

 .....pe care le-am servit alaturi de o salata de fasole verde cu sos de maioneza si smantana .(urmeaza reteta )

http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2011/05/salata-de-fasole-verde-cu-sos-de.html
 Combinatia e foarte potrivita si e buna-buna :)
Incercati :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

  1. Adi draga astazi a venit fiul meu cu cartofi noi sa-i fac cartofi pane ,dar nu am fost sigura cum i-ai facut ,i-ai dat prin faina -ou si iar faina sau ai amestecat oul cu faina ? Au iesit ambi foarte buni dar parca mai buni cei cu faina -ou - faina .Te rog spune-mi tu cum ii faci? multumesc.
    Viorica O.

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :