SALATA DE FASOLE VERDE CU SOS DE MAIONEZA SI SMANTANA

mal


Salata de fasole verde e printre preferintele mele in materie de salate cu maioneza .
O prepar de cate ori am ocazia ....si daca nu am ocazia , o caut :))
Ieri am preparat-o pentru a o servi alaturi de cartofii noi pane si minisnitelele din piept de pui :)



Iata cum se prepara:
 fasolea verde ( eu am folosit galbena si congelata pe deasupra :))   ) se fierbe in apa usor sarata pana se patrund pastaile "al dente" ....nu mai mult pentru a nu se flecii  :D
Se scurge si se lasa sa se raceasca.
Intre timp se prepara sosul de maioneza si smantana  astfel :
un galbenus si un ou intreg se mixeaza cu 200-300 ml ulei pana se leaga maioneza . Se adauga apoi smantana 12% grasime -cca 3 linguri cu varf , sare si cca o lingura de mustar ....
si se mai mixeaza pana se omogenizeaza .

 In sos se adauga fasolea fiarta, bine scursa si se amesteca bine.
Pentru un gust mai deosebit adaugati si cativa catei de usturoi taiati rondele (sau frunze de usturoi verde ) si patrunjel verde .

 Serviti salata ca atare sau ca garnitura langa alte preparate.
Noi am servit-o langa cartofi pane si minisnitele din piept de pui :).
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2011/05/cartofi-noi-pane.html

           

Incercati ! :)
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comentarii :

  1. Delicioasa salata asta...si eu o fac foarte des, ne place la nebunie, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa fac si eu fasole ca tare buna tre sa fie multumim draga Adriana pentru toate retetele te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. tare buna trebuie sa fie fasolea multumim Adriana pentru toate retetele te pup

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :