TORT DE CIRESE SI CIOCOLATA

mal


Desi sunt foarte ocupata in ultima perioada si am fost nevoita sa refuz comenzile pentru torturi, astazi am facut o mica exceptie :).
I-am facut doua torturi unui bun prieten- Marius (zis si WOF :))   )
Maine este ziua lui si nu puteam sa-l las de izbeliste , mai ales ca m-a rugat atat de  insistent :).
Acest tort o sa ajunga la colegii lui de serviciu ( cel putin asa am inteles eu ).

Este un tort de vara, racoros, cu mousse de cirese si  mousse de cioco alba si de lapte . Blatul este de vanilie . Imbracat in hainuta "alb-negru" de frisca si frisca cu ciocolata ;).
Decor in pas cu vremurile :)) ( adica simplu si de efect ;)  )
Contrastul dintre acrisorul cireselor si dulcele din ciocolata e super reusit.
A avut 2,5 kg .


 LA MULTI ANI, WOF ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :