CUPA "DOVE & CHERRY"

mal
  Cupele si paharele umplute cu deserturi racoroase sunt preferatele mele ( v-am mai  spus  :D).Pentru ca se prepara incredibil de simplu;).
Am la activ  zeci de combinatii  si variante pe care le prepar de fiecare data cand mi-e pofta de ceva  cremos & racoror & dulce. :)
Una dintre acestea este si "CUPA DOVE & CHERRY"  :).
Ingredientele( pentru 3 cupe ) sunt putine , simple , dar de calitate:

3 felii de chec , 500 ml iaurt grecesc, 12 ciocolatele "Dove",cca 200g visine .
Modul de preparare e o joaca:D. 
Ciocolatelele se taie fasii cu cutitul si se amesteca cu iaurtul grecesc, obtinand astfel un iaurt straciatella . Se scot samburii de la visine.
Checul (eu am folosit chec simplu facut in casa ) se taie cubulete si se aseaza in cupe in starturi alternative cu iaurtul straciatella si visinele.
La final se orneaza dupa preferinta. ....si GATA:) , desertul e numai bun de mancat :).

NOTA!!!
acestui desert nu i-am mai adaugat  zahar:
pentru ca ciocolata Dove e foarte dulce,   am avut noroc sa gasesc visine extrem de dulci si bune, iar checul cu care am preparat desertul a fost si el dulce.
pentru mine  a fost destul....dulce:), insa daca doriti puteti sa mai adaugati zahar sau miere ...



  Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :