MARTISOARE SI CEVA FILMARI :)

mal

Sambata, 25 februarie, am avut musafiri cu camere de filmat.
Eu m-am jucat putin si le-am explicat cum se fac martisoarele din caramele,  iar ei , Vali Popovici si fiul sau Mircea , m-au filmat.
Materialele vor fi difuzate zilele acestea pe Antena 1 si Realitatea ...posibil si prin alte spatii virtuale si nu numai :)).
Am vorbit mult si repede :)) ca m-a durut gatul dupa ce am terminat filmarea , dar sper ca esentialul o sa se inteleaga .
Andreea mea mi-a facut cateva poze in timpul filmarilor :)....
Pana apar pe post materialele, dati un ochi pe la  poze ( cam putine, dar relevante :))   )
Duminica faina sa aveti dragilor ! :)

A....sa nu uit ...
in urma acestei povesti am tras cateva invataminte pe care vi le impartasesc si voua :)
- e pacat sa ingrop talantul pus de Dumnezeu  in mainile mele , asa ca voi merge mai departe cu ajutorul Domnului (desi imi propusesem s-o las mai moale cu martisoarele )
-valoarea fiecaruia e recunoscuta de ochii profesionistilor, asa ca n-o sa alerg niciodata eu la usa televiziunilor (asa cum fac alti disperati dupa reclama )  , ci voi astepta cuminte sa ma caute ele pe mine :)
-voi impartasi cu dragoste tot ce stiu cu cei care doresc sa afle, prin orice mijloace cu putinta :):)

Sa fiti iubiti !  :)




Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :