MARTISOR URIAS / GHIVECI CU FLORI

mal


350 de  grame ...da, 350 de grame atata cantareste acest martisor urias:) in forma de ghiveci cu flori.
Am mai facut un ghiveci cu flori, in toamna.... dar din pacate am ratacit cardul pe  care erau pozele.:((
Cand mi-am dat seama ca nu-l mai gasesc am fost foarte trista, pentru ca aveam pe el tot felul de poze cu diverse preparate.
Cand m-am apucat de facut martisoarele mi-am propus sa-l refac, insa intr-o varianta mult mai colorata.
ieri in sfarsit am reusit sa-l definitivez.
L-am inceput ianinte sa vina echipa de filmare la mine, am lucrat putin si in timpul filmarilor, iar aseara l-am terminat.
I-am facut cateva poze , l-am cantarit si acum vi-l arat :).
Mie imi place foarte mult , atat de mult incat i-am gasit un loc de cinste si l-am expus, loc unde o sa stea pana o sa se degradeze :)).
Daca va intrebati de ce, raspunsul e simplu : e cel mai mare martisor confectionat de catre mine ! :))
Acum , ca am facut-o si pe asta, ma intorc la confectionat martisoare "normale " :))





Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :