CAKE POPS ...SAU PRĂJITURĂ PE BĂŢ

mal

Cand am vazut ( mai de mult ) aceste prajiturele / bombe pe bat la americani, m-am dus imediat cu gandul la bombele din resturi de prajitura pe care le facem noi.
Eu imi amintesc ca si  mama le facea ....din ce avea la-ndemana : biscuiti, chec, cozonac, resturi de praji....etc :).
 Insa  unei tipe cu imaginatie , i-a venit ideea sa le puna pe bat :) si sa le numeasca  mai dragut, POPS CAKE.
Interesanta treaba :)
Mi-a placut ideea...si mi-am facut plan s-o pun in practica :) ....insa am tot lasat sa treaca vremea. :)
La inceputul lui februarie am gasit intr-o revista un articolas care mi-a atras atentia.
Zicea autoarea ca aceste POPS-CAKE sunt in voga anul acesta... ca vitrinele cofetariilor dau pe dinafara de pline ce sunt cu acadele prajituroase...
Ba chiar le atragea atentia brioselor sa faca "ciocu' mic" in fata cocotatelor pe bat, ca acum ele sunt la moda , pe cand briosele s-au cam demodat :))...
M-am amuzat  de cele scrise si mai mult "la misto" m-am apucat sa fac POPS -CAKE.
Asadar, in 7 februarie am facut primele  bombe cocotate pe bat ....le-am pozat si le-am pus pe FB.:D
Pe blog le pun doar azi, la cerinta mai multor prieteni de pe FB :).
Trebuie sa va spun ca e o joaca sa le faci...nu e greu, nu e complicat, e doar amuzant :).
Pe primele le-am facut din resturi de chec astfel :
am faramitat checul intr-un bol si i-am adaugat putin unt la temperatura camerei , dulceata de visine si esenta de rom.
N-am cantarit nimic, am facut totul asa, din ochi :)
Am avut grija sa obtin un amestec omogen si care se lasa lucrat.
Am formatat bilele/ bombele/ prajiturile , le-am asezat pe un plan drept si le-am pus la rece sa se mai intareasca .
Am topit o ciocolata Cote D'or , pe care am primit-o de la nepoata Diana . Ea mi-a adus-o taman de la mama ei, din Belgia . Am tot pastrat-o pentru ceva special ...si iaca , i-a venit vremea :)).
Asadar, am topit pe baie de aburi ciocolata, cca 150 g cu 2 linguri de frisca lichida.
Cand s-au omogenizat, am trecut la montatul propriu zis al bombelor pe bat.
Am folosit bete de frigarui (asta am avut prin casa )....
Mai intai am inmuiat partea ascutita a batului in ciocolata, apoi l-am infipt in bomba, (cu grija sa nu o strapung pana la capat )
Apoi am tavalit bombele prin ciocolata , le-am ornat cu ce aveam atunci prin casa ( cocos colorat, bilute de zahar colorate, inimioare de zahar ) si le-am pus la frigider ca sa se intareasca.
Dupa 15 minute au fost "tzapene"... numai bune de pozat si mancat :)
Noua ne-au placut foarte mult, mai ales  ca le-am facut si cu ciocolata Cote D'or, o bunaciune in sine :).
Am mai facut POPS-CAKE  si din musli, insa reteta aceea o s-o scriu maine  :)

Mai jos sunt cateva poze :)





 Incercati ! Sunt haioase :);)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

daca doriti sa comentati :