BISCUITEI INIMOSI CU DRAGOSTE

mal

Inca mai aveti timp sa faceti acesti biscuitei inimosi, pe care sa-i puneti cu dragoste, maine, de ziua indragostitilor, langa o cafea sau un ceai aromat .
Asta doar daca sarbatoriti maine....sau doar maine :)
Eu am ales sa-mi rasfat iubitul sot ( si pe mine si pe fiica-mea ) toata luna februarie cu chestiute inimoase :)) (nu ca in rest n-as face tot felul ...dar ce altceva sa fac daca vremea asta e asa cum o vedeti si voi ?!
Ne rasfatam si ne trece mai repede timpul :).
Reteta aluatului e cea de aici :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2011/07/placinta-cu-cirese.html

 Dupa ce-l intindeti intr-o foaie de cca 1 cm, decupati inimioare cu forma speciala , apoi le coaceti in cuptorul incins la 180* cca 10 minute sau pana incep sa se rumeneasca.
Eu le-am facut perechi. Unora le-am decupat mijlocul cu o forma de floricica.
Dupa ce s-au copt si s-au racit putin i-am umplut cu dulceata de visine si zmeura....pe unii doar i-am pudrat cu zahar praf vanilat...iar pe altii i-am scaldat in ciocolata topita :)
Sunt simpatici si foarte bunuti :)
Asa cum va spuneam, merg foarte bine cu cafea ...cu ceai....cu lapte incalzit si indulcit cu miere....cu lapte si cicoare....cu ce doriti voi :).








 Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

daca doriti sa comentati :