TORT ETAJAT " NICO"

mal

O draga si scumpa prietena m-a rugat sa-i fac un tort pentru fratele ei.
Si-a ales singura modelul....si-a ales singura continutul, eu doar i-am pus in practica dorintele.
Dupa vechiul meu obicei, acela de a da torturilor numele celor pentru care a fost facut , am numit acest tort "NICO".
Poate trebuia sa-l "botez"  dupa numele domnului frate, insa am uitat sa intreb cum se numeste :)

Tortul "NICO" contine blat vanilat, mousse de afine, crema de vanilie, jeleu de afine , este insiropat cu sirop de afine si imbracat in frisca alba si frisca cu cacao .
Are 4,8 kg


LA MULTI ANI  si FII BINECUVANTAT ! domnule frate :)




Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comentarii :

  1. Florin se numeste fratele meu..lasa la anul viitorul tort il botezam Florin...Iti multumim..a fost super..mega bun....te pupam...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca a fost delicios... cu asa cmbinatie.. nici nu putea fi altfel!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) m-am hranit si eu cu ceva resturi din compozitia tortului si pot sa te asigur ca a fost minunat :)

      Ștergere
  3. Draga Adriana,multumesc pentru raspunsul dat prin e-mail!!!
    Stiu ca nu are nici o legatura cu tortul,dar iti spun ca ieri am fost la cules urzici proaspete si am de gand sa fac o ciorba sau o omleta.Ce alte idei imi dai?Cum altfel as putea sa le gatesc? Te pup si multumesc mult!Sa ai spor in toate!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :