TORT KISS DE ZMEURA ...by Adriana Lucia

mal


In anii 90 se gasea  prin putinele magazine de profil , un baton de ciocolata cu spuma de capsuni pe nume  "KISS".
Eram absolut innebunita dupa ciocolatuta aceea cremoasa , parfumata si atat de dulce :).
Ciocolata crocanta era umpluta cu spuma de capsuni cu acelasi gust ca cea pe care o faceam noi acasa din albusuri si capsunile din gradina.

Tortul acesta l-am facut inspirandu-ma dupa conceptul batonului de ciocolata KISS.
Numai ca , de data aceasta, l-am facut cu  spuma de zmeura , blat de ciocolata si l-am imbracat in frisca.

Urmatorul o sa fie cu spuma de capsuni si imbracat in ciocolata :)...sper sa vi-l pot arata in curand :).

Duminica placuta ! :)
Cateva poze cu  tortul KISS DE ZMEURA  :)






Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comentarii :

  1. Foarte frumos. Daaa, si eu eram innebunita dupa ciocolata kiss cu capsuni dar cel mai mult imi placea cu banane.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate ,cum spui Adriana - vremurile apuse - au fost si s-au dus ....cu tot cu gust:(
    Dar sa revenim la tort: este minunat...si la aspect si la gust:)!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :