TORT cu MINGE DE FOTBAL

mal

La sfarsitul saptamanii trecute am facut acest tort pentru un baietel minunat pe nume THOMAS :).
Parintii lui m-au lasat pe mine sa decid cum o sa arate.
Il stiu pe Thomas mare iubitor de fotbal ;)( de anul trecut cand i-am facut un tort cu sigla echipei lui preferate )... si stiind ca-i place aceasta echipa,  am incercat sa cuprind in tort crampeie din ceea ce admira el.

Pentru ca urma sa fie papat in mare parte de catre copilasi, am ales o compozitie usoara si foarte fina : blat vanilat si straturi suprapuse de mousse de capsuni & mousse de portocale.
L-am imbracat in frisca colorata in culorile indragite de Thomas.
Tortul a avut 6 kg ....sa ajunga pentru toata" echipa"  , dar si pentru parintii care i-au insotit la petrecere. :)
Inca o data :
LA MULTI ANI THOMAS ! :)



...asa arata interiorul tortului inainte de ornare :)




Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comentarii :

  1. Ai facut fericit un baiat! Arata foarte bine, cred ca a fost bataie mare pe el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai bun pentru un campionat de fotbal!
    Arata superb si pe dinafara si in sectiune, yammiii!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :