TORT CU MURE SI MOUSSE DE RICOTTA

mal



Am revenit pe blog dupa  cateva luni de absenta....motivata. :)
Cei care ma urmariti stiti ca-mi petrec verile "departe de lumea dezlantuita", in muntii Retezat, unde lucrez ca bucatar la o tabara.
Daca altii nu dorm ( vara ),  va asigur cu mana pe inima ca " eu vara nu bloggeresc " :)
Insa  ... sper sa revin incet, incet ,  printre voi cu postari interesante:).

Postarea de astazi o sa fie una  scurta si concisa.
Vreau doar sa va arat tortul pe care l-am facut pentru iubitul meu sot de ziua lui.
Un tort extrem de fin si racoros...cu mousse de ricotta si foarte multe mure ( de la Retezat ).
Blatul  vanilat a fost  " de cumparat", dar s-a potrivit- manusa ;).... iar biscuitii cu unt s-au comportat absolut minunat, atat ca decor , cat si ca parte integranta a tortului.
LA MULTI ANI , iubi draga !










Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

daca doriti sa comentati :