MARTISOARE 2013

mal



Am inceput joaca specifica sezonului : MARTISOARELE .
Mi-am propus sa ma rasfat jucandu-ma , deoarece imi place la nebunie sa modelez aceste mici bijuterii dulci.
Modelele sunt noi....materialele sunt si ele noi ( desi am pastrat caramelele, anul acesta am introdus martipanul [cel adevarat, de migdale ] ).
Ambalajele sunt mai cochete....si neamu' mare :)))
In consecinta am suficient de lucru :)).

Dar sa va prezint noutatile :

COS DIN MARTIPAN CU PERE DIN CARAMELE:

CORNUL ABUNDENTEI DIN MARTIPAN  CU VIORELE DIN CARAMELE:


 CEAINICE IUBARETE DIN CARAMELE :


SCRISORI DE DRAGOSTE (PIERDUTE ) :))  DIN CARAMELE :

MUFFINS DIN CARAMELE SI MARTIPAN:


INGHETATA DIN CARAMELE LA CORNET DE MARTIPAN:


FLIP FLOPS DIN CARAMELE :D  :


MUFFIN  DIN CARAMELE SI MARTIPAN :

 ASORTATE :D  :




si astea sunt facute de Andreea mea :

PIZZA DIN MARTIPAN SI CARAMELE :


PERIE SI PASTA DE DINTI DIN CARAMELE :


SMARTPHONE DIN CARAMELE :



Va urma. Stati aproape :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

daca doriti sa comentati :