NAUT...PASTA / APERITIVE

mal


Ocolit de foarta multa lume din simplu motiv ca nu i se cunosc calitatile, nautul poate oferi surprize placute daca ai curaj sa te "cobori" la nivelul lui.

N-am sa ma apuc acum sa descriu minunatul naut si calitatile lui ....e plin netul de asa ceva si n-as face decat sa transcriu ce au scris deja altii :).

Vreau sa va arat ce am facut eu din naut simplu....adica dintr-o pasta de naut putin sarata , saptamana trecuta.
Mai intai trebuie sa precizez ca am folosit naut gata fiert de data asta, insa mi-am propus ca pe viitor sa-l fierb chiar eu.

Pasta pe care am obtinut-o prin pasarea boabelor de naut mi-a dat ocazia sa ma joc putin, "construind" cateva aperitive simple.... dar placute ochiului si nemaipomenit de mancabile. ;).


Mai intai l-am pus langa niste cipsuri de cartofi impreuna cu o rosie (san marzano sau roma ) umpluta cu dulceata de ceapa rosie cu aroma de zmeura ( reteta ei o gasiti pe blog )


Apoi l-am cladit turnulet cu  un soi de "chiftelute" crocante din cartofi dati pe razatoare si amestecati cu busuioc.



Am zis sa umplu si o rosie ...oarecare cu pasta de naut, careia i-am adaugat iar dulceata de ceapa, pentru diversitate :D




Si daca tot a fost "sarbatoare" am scos si pretiosul ulei din seminte de dovleac ....care apropo, merge ca uns cu pasta de naut numa un picut sarata si cu usturoi ( nu se vede in poze )





La final parca nu ne venea nici noua sa credem de ce e in stare "o amarata" de boaba ;)

Interesant, nu ?! :)
Tags: , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :