MICI /MITITEI scaldati in bere de merisoare

mal


Am avut de cateva zile pofta de mici. M-am tot invartit sa scap de ea , dar n-am reusit.
Azi , pentru ca s-a mai racorit un pic, am hotarat sa-mi stampar dorul ce ma mistuia. :))
Am cumparat ingredientele si ....

m-am pus si-am macinat jumate de kg de piept de porc si jumate de kg de piept de vita ( am ales carnea de pe piept pentru ca e mai grasa )
Am curatat usturoi din piata, de la un nene - mic producator :) ... 5 catei si i-am trecut prin presa.
Am framantat carnurile cu usturoiul, sare -cam un sfert de lingurita ,   piper - jumatate de lingurita  ... o piscatura de cimbru uscat, frecat intre degete , o piscatura de enibahar, o piscatura de chimion macinat si un picut de coriandru macinat.
Apoi am adaugat in mai multe etape ,pana s-a incorporat  bine, 150 ml de apa minerala, in care am stins o lingurita de bicarbonat.
Am lasat pasta obtinuta in frigider cca 3 ore.
Apoi am formatat micii .(am o diuza speciala pe care o atasez la robotul de macinat carnea )  :)
Inainte sa-i pun pe gratar ( am folosit tigaia gratar de data asta ) i-am scaldat ( cca 2 minute ) in bere de merisoare .

Au iesit senzational de gustosi ! ;)


FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :