PIZZA CROCANTA CU CIOCO SI FRUCTE

mal

Am rasfoit albumele mele de pe FB de dimineata si am dat de o minunatie pe care n-am mai facut-o de o vreme....si anume : PIZZA CU CIOCO SI BANANE.
Dupa ce am salivat in fata pozei m-am decis sa-mi astampar pofta si am executat-o in cea mai mare viteza.
Am rupt o bucatica de aluat din cel de paine, cca 250g ,  ( care era deja la dospit ) l-am amestecat cu un picut de ulei si l-am lasat sa mai creasca 20  de minute.

Pe urma am uns bine  cu ulei o tava  dreptunghiulara, i-am adaugat o ninsoare de faina de malai si cu mainile unse am intins pe toata suprafata tavi aluatul .
Nu m-am zgarcit la crema de ciocolata ( DUO CREME ) pe care am intins-o apoi  cu grija peste aluat.;)
La final am imprastiat peste ciocolata feliute de mar/ para/ pruna si caisa.

Am dat pizza la cuptor pana s-a rumenit bine...cca 30 minute la 190*.
Dupa ce s-a copt am pudrat-o cu scortisoara .

Acum , dupa ce m-am infruptat , ma declar implinita :))

PS aluatul de paine il gasiti  pe blog...trebuie doar sa-l cautati :)



FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :