CORNURI DIN ALUAT DE PAINE CU BRANZA DE CAPRA SI DULCEATA DE CEAPA

mal



Am obiceiul sa coc paine in casa. Paine fara framantare ;)
 (linkul o sa va duca la reteta :  )
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2010/03/paine-alba-rotundaby-adriana.html


 Deseori rup cate o bucatica din aluat si o intrebuintez la cu totul altceva, ca sa nu ma plictisesc pana creste painea .
Ieri am facut cornuri umplute cu branza de capra & brie , salam uscat frantuzesc  si dulceata de ceapa.


Cum va spun , am rupt putin  aluat ( initial am facut aluat din 800 g de faina, sa zicem ca am folosit cam jumatate pentru cornuri. va spun asta ca sa va faceti o idee.   ) si l-am intins intr-o foaie rotunda.
L-am impartit in opt...


mi-am pregatit umplutura : branza de capra si salam uscat frantuzesc


am scos din frigider o cutie cu dulceata de ceapa- mereu am rezerve ;)
 (linkul va duce catre reteta ;)  )
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/02/dulceata-de-ceapa-rosie-cu-aroma-de.html



am pus umplutura pe bucatile de aluat





am rulat incepand cu partea  lata ...


Cornurile astfel obtinute le-am asezat in tava pe hartie de copt unsa cu ulei .
Le-am uns si pe acestea cu ulei, apoi le-am presarat cu sare de mare/ piper negru/ oregano / chimen.

Le-am lasat sa mai creasca in tava cca 20 de minute, apoi le-am copt la 190*  cca 30 de minute.



Tare ne-au mai placut. :)
Au fost minunate. N-au avut viata prea lunga , rezistand eroic doar sedintei foto :).

FITI BINECUVANTATI ! :*

Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :