CORNURI CU BRANZA - SARATE - FARA FRAMANTARE

mal




Si aceste minunate cornuri au la baza  acelasi aluat fara framantare ca  al CORNURILOR PENTRU MIC DEJUN :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/07/cornuri-pentru-mic-dejun-fara-framantare.html
 ...insa aici am dublat cantitatile ingredientelor.
Modul de lucru il vedeti in postarea indicata in link :)

Desi la final mi-au iesit tot 16 cornuri, am impartit aluatul in asa fel incat cornurile sa iasa mai mari :).




Pentru umplutura am folosit:
- 375 g branza dulce PILOS
- 2 oua
- 3 linguri de pesmet 
 -marar
- o lingurita de sare




Intr-un final au ajuns pana in Germania , desi unele ne-au tinut de foame pe drum :).
Si dupa o saptamana au fost bune...le-am tinut la frigider in ultimele zile ;).

FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :