PLACINTA CU APIO , VINETE SI BRANZA BRIE

mal







Din categoria placintelor sarate, azi o noua aparitie.
Reteta este  aproape identica cu cea a placintei  :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/10/placinta-cu-vinete-si-dulceta-de-ceapa.html

La aceasta am pus in umplutura si APIO ( 3-4 tije  taiate bucatele mici )....fapt care a inmultit umplutura...
si in loc de cascaval , am folosit BRANZA BRIE -200g

Si prezentarea este putin diferita, insa specifica placintelor cu aluat fraged.

Mi-au iesit doua placinte ( ce-i drept, una e mai mica ) pentru ca am dublat cantitatile ingredientelor la aluat.


Pregatite sa intre la cuptor....la 180* pentru 50-60 de minute.


 Cand au iesit "la lumina" era deja noapte.
Pozele de final sunt facute la bec ....economic.


 Placinta insa e prea buna ca sa stea ascunsa, in consecinta am ales s-o postez chiar si in conditiile astea :)


 Profitati cat inca sunt legumele ( mai) ieftine si preparati-o .
E deosebit de satioasa si tare gustoasa....fie ca o mancati rece sau calda ;)


FITI BINECUVANTATI !
Tags: , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :