TORT MY LITTLE PONY

mal


ANNA, desi a implinit doar 4 ani,  isi alege in fiecare an de ziua ei tema tortului  pentru anul viitor.
Anul trecut si-a ales poneii.
Eu i-am indeplinit dorinta...am modelat poneii si i-am urcat anul acesta  pe tort.
Un tort de ciocolata...atat blatul, cat si crema au continut muuuulta ciocolata.
 Pentru un plus de savoare, dar si ca " substanta de contrast ", cremei i-am adaugat visine .
L-am imbracat cu hainuta colorata de martipan, fapt care a adus un plus de aroma tortului .
In final a cantarit 5,2 kg, dar si in conditiile astea a fost savurat pana la ultima felie . :)






LA MULTI ANI, ANNA ! :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :