CARTOFI UMPLUTI GRATINATI CU SNITEL DE PUI SI INIMIOARA DE CARNATI



mal
Acesta este  felul principal  din duminica de st valentin...de aceea se regasesc inimioarele din carnati pe farfurie.

Cartofii i-am fiert pe 3/4 apoi i-am racorit cu apa rece. i-am taiat jumatati si le- am indepartat miezul cu o lingura. miezului rezultat i-am adaugat legume mexicane sotate in unt, ou crud ...sare, piper si verdeata tocata. cu compozitia respectiva am umplut la loc cartofii pe care i-am introdus apoi la cuptor ca sa se gratineze.

Pieptul de pui l-am facut snitel (faina, ou , pesmet, sare piper , prajit in ulei)
Carnatul l-am chinuit pana a rezultat inimioare pe care le-am prajit in tigaie.
Am servit cu muratura asortata.
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :