PUI LA TIGAIE CU CARTOFI FRIPTI SI MERE CARAMELIZATE IN UNT&ZAHAR BRUN& SORTISOARA


mal
Imi place sa asociez fripturile cu fructe...e o meteahna veche :)) cei care cititi cat de cat retetele mele stiti ca mi se trage din copilarie:D.
Aici am asociat puiul la tigaie cu mere caramelizate in unt si zahar brun...pe care cu tupeu le-am pudrat cu scortisoara sa le tot ajunga. :))
Cartofii i-am fript in unt si ulei in parti egale, dar in cantitate mica...
Insa s-o iau pe rand :
puiul transat si despielitat l-am pus in tigaie cu cateva linguri de ulei si putina sare si l-am lasat sa se patrunda pana la rumenire in suc propriu...la servire i-am adugat un praf de piper.
merelor curatate de coaja le-am scos casuta cu seminte, apoi le-am taiat pe jumatate si le-am sotat intr-un amestec de unt si zahar brun...si sare cat sa contrabalanseze dulceata zaharului.cand au inceput sa se caramelizeze am oprit focul si le-am adaugat scortisoara.
cartofii i-am curatat, i-am taiat rondele si i-am fript sub capac la un foc potrivit intr-un amestec de unt si ulei, insa nu in cantitate mare , pana s-au rumenit si s-au facut crocanti ...le-am adaugat doar sare.
La final am montat totul pe platou , am presarat verdeata si ...am devorat totul :)) pana la ultima firimitura :D
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :