COTLET DE PORC IN SOS DE VIN ROSU&BALSAMIC DE ZMEURA SI FRITATA DE CARTOFI



mal
Cotletul de porc l-am tras la tigaie in unt pe ambele parti 2-3 minute . l-am scos pe farfurie si l-am condimentat cu sare si piper mozaic. in sucul ramas in tigaie am adaugat vin rosu, balsamic de zmeura , doua cuburi de ciocolata 75% cacao...am asezonat ...l-am lasat sa dea cateva clocote , apoi am pus iar cotletul si am facut reductia sosului cu carnea in tigaie.
pentru fritata...am dat cartofii dulci pe razatoare , le-am adaugat sare...am stors putin sucul rezultat , apoi i-am asezat in tigaie in forma de "clatita"...le-am pus doar unt .
i-am lasat sa se faca sub capac la foc mic. cand s-au rumenit pe o parte i-am intors si pe cealalta ...la final a rezultat o placinta crocanta pe care am taiat-o sferturi si am servit-o cu cotletul in sos si salata iceberg
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :