COTLET DE PORC CU LEGUME SI GARNITURA DE CARTOFI TRASI IN UNT

mal
cotletul l-am portionat ,  condimentat si l-am dat prin faina. intr-o tigaie am incalzit putin ulei, am prajit carnea cate 2 minute pe fiecare parte la foc catre mare ca sa prinda crusta.
ceapa, morcovul, ardeiul si telina le-am taiat bucatele apoi le-am sotat  pe jumatate in uleiul in care am prajit carnea...am adaugat si cotletul peste...am potrivit de sare si piper...am dat focul catre mic si  le-am lasat sa se patrunda bine in sucul rezultat (se verifica sa fie bine patrunsa carnea, daca scade sosul se mai adauga apa fierbinte cate putin )

cartofii curatati de coaja i-am taiat sferturi si i-am pus la fiert in apa cu sare cat sa-i acopere. la final i-am tras in unt destul de generos :D...am presarat piper proaspat macinat si verdeata :)
:)l-am udat cu un pahar de vin rosu :))
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :