ARDEI UMPLUT CU CARNE DE CURCAN SI LEGUME IN SOS DE SMANTANA

mal
Zilele trecute am facut acesti ardei  umpluti cu carne de curcan si legume , care au iesit foarte gustosi  si ...dupa cum v-am promis pe facebook, iata azi postez si reteta :)
Prepar destul de des ardei umpluti si in cantitati impresionante , de ordinul sutelor, insa de cele mai multe ori cu carne de porc macinata si sos de rosii :)
De doi ani lucrez pe timpul verii ca bucatar la o tabara si imi bucur musafirii cu acest preparat, saptamanal. In zilele cand avem la masa ardei umplut ne raman cainii flamanzi, deoarece se mananca in proportie de  100%.
Pentru ai mei, acasa,   imi permit sa deviez de la reteta clasica si ii prepar cu pui si sos de smantana uneori sau asa cum am facut acum ,cu carne de curcan si sos de smantana.
Dar sa va spun ce simplu se fac ...:)
Mai intai am curat si taiat o ceapa si un ardei cubulete...apoi am dat pe razatoarea mare un morcov , am taiat bucatele si o tija de telina pe care le-am calit  usor in cateva linguri de ulei

 Am adaugat orezul si l-am calit impreuna cu legumele pana a  devenit transparent...apoi le-am luat de pe foc.

Carnea am taiat-o cubulete

si am adaugat-o peste amestecul de legume si orez. Am condimentat cu piper si vegeta, am sarat, am adaugat un ou si putina faina sa leg compozitia si am amestecat totul bine, bine.

 Cam asa arata amestecul inainte sa fie  pus in ardei:

Ardeilor  spalati bine  le-am taiat cotorul si  i-am curatat de seminte  , apoi cu o lingurita le-am dat sa pape umplutura care v-am aratat-o mai devreme pana s-au umplut :)
I-am pus la fiert in apa clocotita , cat sa-i acopere ..si i-am lasat cca o ora la foc mediu sa se patrunda bine.
Deoarece am pus  faina in compozitie,  in timpul fierberii aceasta  s-a integrat  in zeama ingrosand-o, astfel ca n-a mai fost nevoie sa mai  ingros in niciun  alt fel sosul, ci doar i-am adaugat la final smantana putin diluata.

In timpul servirii am mai adaugat smantana si piper negru macinat.


Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :