SUPA DE LEURDA CU CIUPERCI SI LEGUME

mal
 Am cules saptamana trecuta leurda din padurile de la poalele Retezatului....multa :))
In consecinta mi-am propus sa prepar mancaruri in fel si chip care contin leurda.
Pana acum am facut doua salate (una simpla si una calda cu  paste - sunt deja pe blog ) .
Ieri am preparat aceasta supa...cu iz de usturoi salbatic...primavaratica pana in panzele albe.
Iata de ce aveti nevoie ca s-o preparati si voi :
cateva (5-7 buc ) ciuperci albe  ....un morcov mediu, doua tulpini de apio (tije de telina ) , o ceapa mica (puteti pune doua fire de ceapa verde)...leurda (o mana  buna de frunze )....condimente (sare, secretul gustului de legume, piper ) si ceva paste pentru supa (eu am pus taschite )
Puneti doi litrii de apa la fiert....intre timp spalati, curatati si taiati legumele .
Cand clocoteste apa, puneti legumele in oala ....condimentati dupa gust si lasati-le sa fiarba 8-10 minute (pana se patrund "al dente".

Adaugati apoi leurda taiata "fideluta" si pastele pentru supa. Lasati supa sa mai dea cateva clocote (pana se patrund si pastele), apoi opriti focul.



Serviti supa fierbinte si bucurati-va de aromele si satietatea ei :)



Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :