TOAMNA SE NUMARA ...NOSTALGIILE

 mal
Daca unii dintre voi ati stiut  din relatarile mele anterioare (sau de pe  Facebook ) unde imi petrec eu verile , unii poate v-ati intrebat : " unde a disparut fata asta cu dragostea ei in bucate cu tot ?! " :))
Ca sa va risipesc curiozitatea am sa va povestesc rapid pe unde mi-au umblat picioarele si ce mi-au facut mainile din 1 iulie si pana acum, la final de septembrie. :)
Mi-am petrecut si aceasta vara la TABARA CRESTINA BRADATEL    http://www.bradatel.ro/                 din PARCUL  NATIONAL RETEZAT, unde am gatit ( cu dragoste si pasiune, asa cum fac de obicei :) ) pentru toti cei care ne-au  vizitat.
E al treilea an consecutiv in  care "dispar" de aici (din Timisoara ) si ma infiintez  in bucataria compartimentata dupa standarde europene ;) de la Bradatel, pentru a ma delecta gatind pe imensa   soba cu lemne din dotare  cele mai alese bucate cu putinta.
Si nu-i simplu deloc, pentru ca  muncesc zi lumina- foc continuu, insa satisfactia e maxima. :)
Musafirii mei  ( cu preponderenta copii, adolescenti si tineri .... dar si restul ) pleaca intotdeauna cu un zimbet larg pe fata si burtica fericita de la masa .



 Partasi la fericirea lor sunt si cei care ma ajuta la bucatarie , servirea mesei, aprovizionare , facutul si intretinerea focului si anume: echipa cu care lucrez .


 De la stanga la dreapta: Andreea - fata mea....John( zis si iubi :D  ) -sotul meu....Tabita ...eu...si Camelia.
Tot din echipa mai face parte si Tinuca pe care o puteti vedea in poza in care suntem doar noi, fetele :D


 Mai jos puteti vedea cateva poze cu mancarurile gatite . Sunt foarte putine deoarece n-am timp sa fac poze si nici sa intru pe net ca sa le postez pe blog .
Insa puteti macar sa vedeti cantitatile in care se prepara  mancarea la tabara ....desi de multe ori gatesc chiar si dublu :).
Aici e un lighean plin cu  snitele din piept de pui  (cca 200 buc ) :D

 ....friptura inabusita de porc ( a la Adriana Lucia Mara & Bradatel) ....(cca 100 de portii )

 ....salata orientala de vara ( a la Adriana Lucia Mara & Bradatel )( cca 130 de portii)

 ....si micii pe care i-am pregatit la gratar  in 23 August (alaturi de salata de mai sus )....(cca 400 buc)

 In zilele urmatoare ( in functie de timpul disponibil ) o sa va arat cateva poze cu imprejurimile Taberei  Crestine  Bradatel .
Stati , asadar, aproape :).
Share on Google Plus

Despre: Adriana Lucia Mara - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 comentarii :

  1. Ai avut o vara frumoasa, chiar daca ai muncit zi lumina cum spui, telul a fost nobil. Bine ai revenit. Pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sara , multumesc de vizita ! Bine v-am regasit ! pup si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de urare si vizita , Miha ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb!!!Munca multa dar si satisfactie maxima!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aziz....merci mult ! stii si tu cum e:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am descoperit blogul dumneavoastra datorita placintei cu dovleac si imediat ce am intrat pe blog mi-am dat seama ca aveti ceva deosebit ... "pana si vorba va da de gol".
    Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa folositi cu credinciosie talantul pe care vi l-a incredintat!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :