MINI TORT "CUFARUL COPILARIEI "

mal

Nu mai pot de dragul lui....:)) !!!
Tortuletul asta m-a dat gata:). Mi-a facut o imensa placere sa-l fac.
M-am jucat aproape doua ceasuri prin preajma lui...si nu pentru ca mi-a fost greu sa-l fac ,ci pentru ca mi-am dorit sa dureze starea  aceea de fericire copilareasca cat mai mult. :D
Va vine sa credeti ca e imbracat din cap pana-n picioare in caramele?!
 Da, chiar asa, ! Hainutele lui sunt din caramele colorate si mesterite in fel si chip de catre mine.
MI-au ramas materiale de la martisoare si era pacat sa se prapadeasca... asa ca, i-am dat viata acestui tortulet minunat ca sa le folosesc .
L-am numit "CUFARUL COPILARIEI".... pentru ca asta mi-a inspirat cand l-am vazut gata...o ladita plina cu  toate cele, vesele si colorate ca o copilarie :))

Sub hainutele colorate de caramele se ascunde un gustos  amalgam , format din : blat de cafea naturala, mousse de mocha, mousse de portocale cu mandarine si blat de vanilie.
L-am facut cadou unei prietene, pentru copilasii ei:)

Mie mi-am pastrat doar pozele, poze pe care vi le arat si voua :)



Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :