MINI GOGOSI DIN BRANZA DULCE

mal



De la o vreme am inceput sa fac cu frenezie aceste gogosele din branza dulce.
Le-am testat pentru prima data in Ungaria, intr-o cafeterie.
 Ei le prezinta date prin zahar tos si le numesc galuste cu branza ( sau ceva de genu' )
Merg de minune cu o cana de cappuccino, cana care de obicei este imensa, plina de o cafea de calitate si cu un mot urias de frisca :).
Cand le-am gustat mi-am dat seama ca aduc cu papanasii , desi au (totusi) o consistenta putin diferita.

Mi-au staruit ani buni in minte , insa de fiecare data se ivea altceva de gatit si le-am neglijat.
Vara asta le-a venit  randul :)

Se prepara extrem de simplu .:)
 Iata ca va trebuie si  cum trebuie sa procedati :

intr-un castron incapator amestecati :
-550 g branza dulce de vaci ( eu am folosit PILOS...de la LIDL  )
-8 linguri de faina OOO
-8 linguri de pesmet alb (CASTELO- LIDL )
-8 linguri de zahar
-5 oua
-1 plic praf de budinca de vanilie
-1 plic zahar vanilat
-coaja rasa de la o lamaie
-jumatate de lingurita de bicarbonat de sodiu
-jumatate de lingurita de sare

Amestecati cu mana ingredientele pana se omogenizeaza perfect. Lasati " aluatul" la temperatura camerei cca 30 minute.
Intr-o tigaie/ oala/ ...incingeti  la moderat o cantitate generoasa de ulei ( in functie de capacitatea recipientului )
Cu mainile umede formatati minigogosele pe care le prajiti apoi  pana capata o culoare maronie.

ATENTIE !
Desi aveti nevoie de ulei incins, focul nu trebuie sa fie la maxim, deoarece le poate "lua" prea repede pe exterior lasand interiorul nepatruns.

La final le puteti da prin zahat tos sau praf....
sau puteti sa le serviti alaturi de dulceata si smantana....frisca si fructe proaspete....sos de ciocolata/ vanilie/ caramel....sau simple  :)

Garantez pentru "bunaciunea" lor, indiferent de modul in care alegeti sa le mancati ;)


Aici minigogosi simple :



.... cu smantana si dulceata de capsuni facuta in casa :


Hai, sa fiti iubiti ! :*
Tags: , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :