MUFFINS DE CRACIUN

mal


Muffins cu banane impodobite de sarbatoare:), un dulce care aduce un plus de culoare si savoare pe mesele noaste :)
Special pentru Craciun am facut decoratiuni din caramele colorate de mine.(le-am postat zilele trecute )

Reteta pentru muffins o gasiti aici :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2010/11/muffins-cu-banane-trase-in-ciocolata-cu.html
In plus in acestea am adaugat 2 linguri de cacao. Iar decorul l-am schimbat cu cel din caramele, renuntand la ciocolata cu alune :).

Sunt ideale in cazul in care va vin colindatori , desi sunt convinsa ca n-o sa le refuze nimeni ;).








Sa fiti ibtiti ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :