CRANTANELE HOMEMADE

mal



Am promis de aseara reteta de crantanele facute in casa. :)
Asadar...

Practic, nu e o reteta , e o joaca faina  si eficienta :)
 Din resturi pe care uneori le aruncam putem incropi cateva rontaieli .
Eu am ramas cu cateva cornuri http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/07/cornuri-pentru-mic-dejun-fara-framantare.html
si un colt de pita facuta in casa http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/03/pita-de-casa.html

Le-am taiat feliute/ bucatele/ batonase   si le-am asezat intr-o tava de aragaz tapetata cu hartie.
Am stropit bucatile de corn cu ulei de chili , apoi le-am presarat cu chimen macinat, fulgi de chili si sare de mare.
Batonasele de pita ( paine ) le-am stropit cu ulei de masline aromatizat cu cimbru si le-am presarat cu oregano si sare de mare.

Am pus tava in cuptorul incins la 200* (fierbinte ) intre 5-10 minute.

Dupa 5 minute verificati si daca sunt rumenite le scoateti!





Sa va mai spun ca s-au topit cat ai clipi ?! :))

FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :