RULOURI DE VARZA ACRA CU CEAFA SI BACON

mal


Am refacut rulourile de varza cu porc http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2011/03/porc-in-haina-de-varza.html
, insa am abordat putin diferit reteta.

In loc de pulpa de porc am folosit ceafa ( cca 600g ) ...pe care am  feliat-o , apoi am fript-o pe grill cca 3 minute pe fiecare parte.
Am condimentat-o   cu : piper/ boia/cimbru/ marar uscat/chimen macinat...sare n-am pus deloc, deoarece varza era suficient de sarata si acra ( am folosit varza murata )
Am invelit fiecare bucata de carne in cate o frunza mare de varza, apoi am invelit varza in bacon.

Am asezat rulourile in vasul de sticla, am adaugat 200 ml vin de Tokaji , sec si destul de acrut :D si cateva foi de dafin .... am acoperit vasul cu folie si l-am dat la cuptor pentru cca 2 ore, la 180*.



In ultima jumatate de ora am scos folia.

La final am servit rulourile de varza cu garnitura de OREZ CU STAFIDE SI MIRODENII
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2014/01/orez-cu-stafide-si-mirodenii.html
 pe care l-am facut special pentru rulourile mele .




FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :