"BOMBOANE" (CU ) MORCOV

mal






Sunt foarte in trend aceste bomboane de morcovi.
Iar acum, dupa ce in sfarsit le-am facut si eu , am inteles de ce :) - sunt delicioase si chiar sanatoase :).

Nu-i mare lucru sa le faci...implica timp putin, iar costul e unul insesizabil.
Apoi momentul modelarii morcoviorilor e chiar incantator.
Daca aveti copilasi puteti sa-i modelati  impreuna cu ei, se vor distra pe cinste si sigur vor fi curiosi sa-i guste.

Daca nu mananca morcov de obicei, dupa ce o sa-l vada in forma de "bomboane" sigur se vor bate pe ele ;).

Dar, hai sa va arat cum le-am facut eu . :)

Pentru o portie am folosit :
- 0,5 kg de morcov dat pe razatoarea mica
-150-200g miere (depinde cat de dulci vreti sa fie la final )
-o nuca de unt
-200 ml apa rece.




Se pun toate intr-o cratita cu fund dublu si se lasa sa se dinstuie la foc mic, sub capac,  pana cand scade tot lichidul si morcovul devine translucid.
Inspre final se amesteca mai des.

Cand e patruns  se tranfera pe o farfurie/ platou si se lasa la rece cca o ora.


 Gata racit, morcovul  se pune  in blender si se marunteste pana se transforma in pasta .


 Se transfera inapoi pe farfurie.
Pregatiti nuca de cocos sau fulgi de ovaz prajiti ( dupa metoda pesmetului,  in tigaie ).

Modelati amestecul in forma de morcovi si tavaliti "bomboanele" obtinute prin cocos sau /si fulgi .


Atasati-le frunze de rozmarin/ menta sau ce planta verde, comestibila aveti prin glastre ...



Lasati-i in frigider pana in momentul serviri :)

FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

  1. Ce dragalase sunt!!!!
    Te invit la concursul organizat pe blogul meu http://pusikmea.blogspot.ro/2014/02/concurs-forme-torturi.html
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :